Integruj

Ako vyzerá proces?

Veľmi jednoducho.

Porada

S tímom

Každá firma je iná, avšak väčšina robí tie isté činnosti, ale inak. Máme dve možnosti, vieme si s vaším technickým pracovníkom dohodnúť prezentáciu, kde nám ukážete ako pracujete, alebo ak viete čo chcete, môžete si rovno zakúpiť integráciu a my sa postaráme o zbytok.
Možnosti

Zefektívnenia

Keď máme základný prehľad o tom čo používate, vieme následne napasovať integrácie všeobecného charakteru, ako napríklad schvalovací proces preplatenia faktúr, namiesto fyzického behania za šéfom na podpis.
Napojenie

Na množstvo aplikácii

Malé, stredné aj veľké aplikácie je možné zakomponovať do rôznych workflow procesov na zvýšenie efektivity, úsporu času a tým ruka v ruke aj peňazí.
FAQ

Najčastejšie otázky

Aká je cena?

Každá automatizácia/integrácia je iná.
Zahrňuje iniciačnú sumu, ktorá sa skladá z konfigurácie a zaškolenia práce s novým systémom. A následne mesačného udržiavacieho poplatku.

Ktoré riešenie je najpredávanejšie?

Z našej skúsenosti sú to procesné schvalovania, instagramové automatizácie alebo API prepojenia na e-shopy.

Sám neviem čo by som chcel automatizovať.

To je v poriadku, od toho sme tu my, aby sme zistili kde je možná úspora času a na základe toho odporučili riešenie.

Máte aplikáciu?

Áno máme. Dajú sa z nej spravovať vaše aktuálne procesy.

Čo všetko sa dá automatizovať.

V podstate každá aplikácia na trhu podporujúca API prenos dát.

Prečo práve vy?

Vďaka neustálemu sledovaniu trendov, software a noviniek vo svete sa vieme rýchlo adaptovať a zlepšovať vám proces periodicky.